Salong illum är skit

För nån vecka sedan så var jag på Salong Illum. Jag skulle bli sminkad och få en håruppsttäning. Detta var en present från mamma som jag fick för ett tag sen. Jag kom dit och hon som skulle ta hand om mig var sen! VERY GOOD! Hon kom en kvart senare... Och deras s.k håruppsättning var att hon plattade mitt redan plattade hår i 2 minuter. Sedan så sminkade hon mig: hon la på ögonskugga och pudrade mitt ansikte. Man ba WOOOOOW! Ursäkta mig men hon var sämst och jag kommer ju aldrig att gå dit igen. Seriöst är det verkligen folk som betalar för sån skit? Sorry Salong illum ni får -5 poäng av mig!


Kommentarer
Postat av: Sam.

Hela den salongen är en bluff, ingen av dom anställda är riktiga frisörer (förutom Mary)!! Hade en vän som jobbade där, hon hade precis gått klart frisörutbildningen och hade praktik i 2 år, hon tog fullt betalt av kunderna men gick på lärlingslön där!! Inte okej,, som kund blir man ju lurad!

2011-01-28 @ 15:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0