I-Lands-problem

Jag har fått en FINNE på hakan och det känns som att mitt liv går under snart pga det! Ok jag överdriver, men seriöst..vad är grejen med finnar? Anyways så håller jag på och dödar den med handsprit, vilket är awesome! Dock blir huden sjukt torr, så man får se till att smörja in ansiktet lite extra:)

Ikväll blir det utgång med Katta och Robin.
Det var ungefär 40 år sedan jag och katta var ute och festade. Vi har ju gått i pension så vi sitter hellre hemma och myser med en film eller vampire diaries! (OBS läggdags för katta och teo: SENAST 23.00)
Men ikväll, då jävlar, ska vi vara upp lite längre! Undrar om vi orkar hålla oss vakna till 00.30?




Vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0