Great hair products!

Hur svårt är det inte att hitta rätt hårprodukter?
Jag har i alla fall hittat mina favoriter! (tog nästan 23 år lixom). 

Bästa hårsprayen:

Bobby´s Extreme Strong Hold Spray. Ca 69:-  
(När du lockar håret: Spraya ordentligt och låt varje slinga torka någon sekund)

Bästa torr schampot:

Kevin Murphy FRESH HAIR ca 245:- Finns i utvalda butiker.
Denna produkt lever verkligen upp till förväntningarna!


Värmeskyddande(?)


Schwarzkopf Got 2 B Guardian angel ca 80:-
Okej, jag vet inte om den verkligen är värmeskyddande, MEN den luktar VÄLDIGT gott! Så jag använder denna för att ge håret en god doft efter att jag har plattat det.  

Värmeskyddande (på riktigt)
Har tyvärr ingen bild, men den bästa värmeskyddande produkten enligt mig är GHDs egna: GHD thermal protector. ca 210:-
http://www.ghdhair.com/se/ghd-thermal-protector-normal


Det var alla tips jag hade att dela med mig för tillfället:)
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0