Dop och utgång!

I fredags var jag, katta, Robin ute. Jag och Katta va as pepp! Hon kom över hit och vi drack lite vin och prata om hur jädrans skönt det skulle vara att stanna hemma och titta på film haha!
I alla fall, så åkte vi in till stan. Vi gick till park lane (A.K.A Park lame). Först va det helt OK musik men sen kom idioten Petter och dj:a, asså geez louize säger jag bara! Han var helt VÄRDELÖS och lyckades verkligen att döda stämningen! Well done Petter!


Jag och Kattafina på Park Lane

Igår var jag på dop med älsklingen och jag valde att ha samma klänning igen för den var så saht hehe.
Jag tyckte verkligen synd om ungen som troligen har fått öronskador för livet, men bortsett från det så var det jätte trevligt:)


Dopgåvan


Jag och min kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0