Dagen i punkt-form......

Idag har jag:

* Stigit upp ur sängen efter att ha sovit alldeles för lite!

* jobbat

*STOR(-f*cking) handlat

*Hostat upp mina lungor (nästan)

* Fått matolja i ögat! (Jobbigt!)

*
Käkat sushi och fönstershoppat med Felicia

* Hälsat på Bina på jobbet

* Brutit av alldeles för många slitna hårtoppar (ajabaja teo!)


Och just nu...

VILAR jag! Något man inte får göra så ofta då va. Men snart sticker jag iväg och möter upp Bina för vi ska på Samba träning! Har saknat det sååå mycket!

Vi hörs inte mer idag för jag kommer va TRÖTT när jag kommer hem från träningen. kommer hoppa in i duschen och sen går jag och lägger mig fort som fan så att jag kan ta igen min skönhetssömn som jag missade inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0