26/1-11

Godmorgon!
Idag har man haft sovmorgon (väldigt ovanligt)! Efter mina gymnastik lektioner igår så åkte jag till min söta Shler. Hon åker snart och jag kommer sakna henne som fasen!!

And here are some BREAKING NEWS from me:
På lördag ska jag börja min efterlängtade make-up utbidlning hos Face Stockholm.




Det är så himla skönt att vara ledig från jobbet och jag har kollat runt efter lite grejer till bröllopet.
En solfjöder är ju ett måste på bröllopet. Eftersom att vi gifter oss under sommaren och det kommer att vara riktigt varmt! På Bröllopsbubblor hittade jag den här:


79:- på bröllopsbubblors hemsida

Även Buttericks har solfjädrar. De kostar 49:- där men är tillfälligt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0