Supernatural!

Idag fick jag göra en supernatural sminkning på mig själv...Min modell kunde inte komma, men det var kul att få sminka sig själv lite:)

Supernatural innebär att resultatet skall se så naturligt ut som möjligt. Till och med i närbild skall det se osminkat ut men allt ska finnas på plats för att dölja, framhäva och fördjupa.

Supernatural bild 1.


Supernatural bild 2.


Så vad har jag använt?
Foundation: Liquid foundation, Porslin
Concealer: Magic Wand nr 1
Red neutralizer (för att dölja röda fläckar)
Matte eyeshadow:
Chiffon & Sophisticated
Ögonbryn: Suede & Brow fix
Eyeliner: Thunder
Creme Blush: Stockholm

På läpparna:
Läppcerat
Wineberry veil
Potgloss alert
Perfect lipliner

Man kan inte tro att jag har allt detta i ansiktet eller hur :)?

Ha en trevlig kväll allihoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0