Let me show you...

Jag har verkligen storstädat idag! Man kan ju lungt säga att det behövdes...

Just nu sitter jag och kollar bilder på min brudklänning som jag har beställt som jag längtar efter SÅÅÅÅÅÅ otroligt mycket.  Klänningen finns också med på Sottero & Midgleys modevisning från 2010 på Youtube så man kan ju säga att jag har sett videon ett x antal gåner. 

Men som sagt kommer jag få min klänning någon gång i maj. Kommer ni ihåg hur det kändes när man var liten och det var dan före julafton? Så känner jag NU och det är ca  90 dagar kvar :( 
Ialla fall... 
Låt mig visa er en utav klänningarna jag har provat under min jakt på drömklänningen (som nu är över).







Jag tyckte denna var jätte fin men jag hade verkligen fastnat för den andra så det blev inte denna...Jag provade den inne på Weddingsquare och jag tror priset låg på ca 11 000:-. Hon sa att den var från 2011 kollektionen men den är från 2010 så om ni vill se fler bilder kan ni gå in på Demetrios hemsida och ni hittar den under "2010 Collection"  (Bild 82/88)
Färgen på denna som jag provar är Ivory.

Bild lånad från hemsidan:

Jag hade en ganska stor underkjol när jag provade, här ser det ut som att hon inte har ngn under. Jag personligen tycker att det är finnare med underkjol (sålänge ringarna inte syns!) annars kan det lätt se ut som att klänningen bara "hänger"....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0