A taste of Italy!

Jag får inte nog av våra Italien bilder! Har jag sagt att det är det vackraste landet jag besökt (och jag har ändå varit lite överallt....)? Inget slår ITALY! Här delar jag med mig med några bilder:

Att skicka vykort hem är ett måste!



Den otroligt vackra kyrkan i Sienna!



Jag :)


Vacker utsikt över vin- och olivodlingar...(i Castell nuovo)


Utanför en liiiiiten by i Castell nuovo


Det ABSOLUT godaste köttet jag någonsin smakat på!


På beachen i Castillon de la Piscaya (ca 1,5 h bilfärd från Sienna)



Italiensk glass! MMMM!


Spanska trappan...


Rom



Lunch time....



Rom



Rom....


Firenze/Florens


Detta var en underbar resa som jag sent kommer att glömma! / Love Theodora




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0