torsdag

Hej hej!

Denna veckan känner jag mig helt slut. Har inte gjort annat än o jobbat... men till helgen ska jag och älsklingen ut och äta och på söndagen ska vi titta på ett litet radhus som jag redan är kär i.. Det har verkligen stora möjligheter att byggas om...

Idag är det dags för samba igen, underbart! Längtar till nästa gång redan när lektionen tar slut. Förra gången hängde jag inte riktigt med i koreografin för jag missade 3 ggr innan. Men denna gången ska jag sätta den. 



Just nu sitter jag på jobbet och käkar en fett god räksallad... O guess what, jag tittar på gamla bilder ( vi tog hit våran gamla hemma-dator) fy va hemska vissa bilder är.. Men jag ska lägga upp några...





Jag hos en fotograf i Istanbul 2005

 

Världens vackraste syster<3



Von dutch kepsar va såååå inne en gång i tiden.. typ 2005...



Broshan o söt hund



Turkiet- Cesme, med mormor 2004



Theodora och sabrina..Hade allvarliga koncentrationssvårigheter i skolan..This is what we did...heeela dagarna tog vi bilder... Denna är nästan värd att lägga upp på FB också...

jepp detta hade jag att bjuda på  för idag...

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0