Wedding flowers/Brudbuketter- 10 tips från mig!

Oj oj oj. Jag trodde då aldrig att det skulle vara så himla svårt att välja brudbukett!
Ett tips när du beställer brudbukett! Tala inte om att det ska vara en brudbukett, då kan du få ner priset galet mycket!

Det finns så många vackra...Här kommer 10 buketter som jag tycker är extra fina!
1. För dig som vill ha en klassisk brudbukett
I Rött:

Eller i rosa/vitt:


(Jag ÄLSKAR den ljus rosa "bollen". Det är små kristaller i men dom syns tyvärr inte så bra på bilden.)


2. För dig som vill ha ett Hollywood/Bling Bling bröllop :)


3. Enkla men ändå hur vackra som helst!




Nu har jag hittat min favorit tack vare mitt egna inlägg här hehe :)
Jag vill att mina brudnäbbar ska ha likadana buketter som min fast i miniformat eftersom att dom är små söta minisar dom själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0