Vill så gärna...

visa vilken klänning jag har bestämmt mig för. Men tänker inte göra det då jag vill att det ska bli en överraskning för alla. Men usch vad jag är dålig på sådant...hehe Jag kan åtminstonne visa vilka andra klänningar som var med i min uttagning. 

  
Demetriosbride.com 


Cambria Marie maggiesottero.com


Mona Lisa maggiesottero.com (Denna har en jag känner haft, därför valde jag inte denna)


Cassia- maggiesottero.com Väldigt vacker men något för enkel (för min smak) Jag vill ha en stor klänning, annars hade jag utan tvekan valt denna!


Jag är ju verkligen värdelös på att hålla hemligheter.....
Här får ni en PYTTELITEN bild att tjuvkika på.  

(klänningen som jag ska beställa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0