Shanghai dag 2

Imorse vaknade vi inte foran kl 10! efter att ha atit frukost pa rummet( massa olika frukt) sa gav vi oss ut pa nya aventyr! Idag upptackte vi det riktiga shanghai! Helt underbart! Maten ar fortfarande B men vi hittade en KFC restaurang och dar ar formodligen dar vi kommer att hanga alla 8 dagarna som ar kvar. Igar kvall at vi pa en restaurang vid hotellet. Skrimp pot med ris blev det. Det smakade bra men jag kan inte pasta att dom ar frasha pa sina restauranger. Besticken va saaaaa skiiiitiga jag trodde jag skulle spy! Sa jag at istallet med pinnarna! Vilket var ganska svart hehehe.... Det var atminstone billigt. Ris kostade 1 kr st. Rakgryta for 2 pers: 31 kr, pepsi 5 kr och stooooooooooooooooor ol 10 kr.

Nu ar kl halv ett pa natten har och jag ar super trott, juste far inte glomma att namna att jag var pa massage pa Nanjing road. Fy va vardelosa dom ar! Jag rekommenderar det verkligen inte dom visste lixom inte vad dom skulle gora...tragiskt...

yeh yeh gotta go! 
Ska upp tidigt imorgon och formodligen aka till yuyuan tradgardarna och sedan till Yuyuan basaren! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

SIS!! Du minns fotoboken? Köp bilder blabla något och få en Gratis fotobok, ring dom när du kommer hem och säg att Gratis är Gratis! :D Gratis ska ALLTID vara Gratis, vi pratar om det nu så kom hem sen och fixa fotoboken ;) Pusss love you :*



Knix

2010-12-02 @ 10:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0