Ror aldrig om...

Ror aldrig om i en Kinesisk (mat) gryta...vad som helst kan ploppa upp...typ kyckling fotter! och jag ATER INTE kycklingfotter! Deras mat far mig att vilja spy varje dag. jag saknar kina maten hemma! helt annorlunda! Idag har vi alltsa atit pa en kinesisk restaurang och dom hade inte KNIV OCH GAFFEL! vi fick ata med pinnar + sked alla satt typ och skratta at oss! dessutom sa blev vi lurade. det hela blev 135 kr vilket ar SVIN DYRT for en san b-restaurang. vi at pa en lika lag-klassad forsta dagen och da blev det 45 kr for oss bada! Hatar att bli lurad och jag onskar att jag kunde spraket men skit samma! Vi har shoppat ihjal oss idag och ar helt slut nu! Det kommer inte bli mer kines mat under varan vistelse utan det ar kentucky och mc donalds som galler for varan del!

Idag ska vi lagga oss lite tidigare sa vi inte sover till 10-11 imorgon! hela formiddagen forsvinner ju da:(

Hors imorgon!

Kommentarer
Postat av: Robin

Hoppas ni har det underbart och att vi kan snacka i tele snart igen.



Kan du köpa en blå fluga åt mig, typ sån blå som på bilden jag lagt upp på min blogg/lägger upp imorgon (2 dec.), om du hittar. Leta inte. Fluga heter Bowtie på engelska men antagligen fattar väl inte kineserna va det är men köp bara om ni hittar.



Saknar er massa! Ta hand om er och njuuuuuuuuut för snart kommer ni till helvetet och fryser ihjäl, kylan saknar er!

2010-12-02 @ 01:08:50
URL: http://dearmylife.blogg.se/
Postat av: Camila

Gumman! wtf göru där borta? jag e avuuuuuuuundsjuk:( inte på din äckliga kinesgryta men allmänt sätt bara, semester, värme, just NOT sweden gaaaaah:| Hoppas du har d helt underbart nu:) Love u

2010-12-02 @ 21:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0