Make-up och hårstyling!

Brukar ni bli nöjda när ni har varit hos en make-up artist och blivit sminkade?
Jag har tyvärr aldrig blivit nöjd. Jag har inte heller varit hos någon frisör som kan "mitt" hår (väldigt tjockt och lockigt, nästintill okontrollerbart).

När jag förlovade mig sminkade jag mig själv eftersom att jag inte litar på att någon annan kommer göra mig nöjd.. Jag vet själv vad jag passar i och vad jag tycker är fint. Så troligen blir det så att jag sminkar mig själv inför mitt bröllop också. Sålänge man använder bra produkter så spelar det ingen roll om du gör det själv eller hos en utbildad make-upartist. Men träna på att sminka dig flera flera gången innan den stora dagen.  

Min söta mamma har gett mig ett presentkort. Jag ska få bli sminkad och de ska göra en håruppsättning på mig till ett värde av 820 kr. Salongen heter Illum och ligger på Engelbrektsgatan här i Göteborg. Jag har inte bokat tid ännu men det blir nog snart! Blir jag nöjd med sminkningen och frisyren så blir det kanske dem som får styla mig inför bröllopet också....


illumsalong.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0