Guess what!?

Idag besökte jag och min syster Extreme food som ligger på Ingenjörsgatan. Dom har allt möjligt spännande i butiken! B la så säljer dom pytonorms kött, struts kött, krokodil kött och haj kött! Jag skulle själv aldrig våga äta något sådant! Men min syster hittade massa hon tyckte om:




Klubbor med skorpioner!



Hon köpte även bacon & chesse och Vingäger kryddade syrsor!
Jag kommer ALDRIG att stoppa dessa i min mun!

Däremot blev jag väldigt sugen på pina colada och margarita klubborna! hehe

Nu måste jag sticka iväg. Ska hoppa in som vikarie för ester på barngympan idag!

hörs senare!

Kommentarer
Postat av: sara ♥

Hej! Kul att du hittat till mig blogg! Jag är ledsen, jag minns inte alls vad den outletten heter. Tror dock att det är en av de mest poppis I Shanghai.

2010-11-17 @ 03:35:13
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: sara ♥

Hej, KUL att du ska till Shanghai! De andra fejkmatkets heter "pearlmarket" och "fejkmarket vid science museum". Enjoy!

2010-11-18 @ 03:40:26
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0