Grekisk mat!

Har precis bytt om och sminkat mig. Det är ju fars dag idag så jag och min fästman har bokat bord för våra familjer på Lilla Tavernan som är en jätte mysig grekisk restaurang. Grekisk mat är bland det godaste jag vet! Jag älskar alla goda förätter.

Min moster gifte sig i Grekland 2005 och ni kan gissa hur varmt det var (det var den varmaste sommaren på över 40 år)! Jag trodde aldrig att jag skulle överleva, hehe,

I Grekland (enligt tradition) så står brudgummen med brudens bukett och väntar på henne utanför kyrkan.


En nervös brudgum!



Här har vi bruden, pappan och tärnorna!


Hinner nog med ett till inlägg lite senare ikväll med lite bröllops tips/idéer. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0