Färgtema: Silver

Att välja tema till bröllopet kanske inte är helt lätt. På vårat bröllop kommer vi ha temat i en viss färg. (Jag kommer inte att avslöja färgen nu utan jag kommer att ha det som sista tema-inlägget några dagar innan vårt bröllop). 

Då och då kommer jag att välja olika färger och ge er tips på hur ni kan använda färgen/färgerna på just erat bröllop!

Silver-färgat tema



Inbjudningskort,
Bröllopsprogram
Svarskort &
Tackkort i silver


carolinesinteriors.com



Välj en tårta med silver dekorationer eller varför inte silver-sprayade blommor?

londoncake.com





Duka upp i lokalen med mysiga kandelabrer! Tända ljus under denna årstiden är det bästa som finns!


Källa: Vema Catering


Stolsöverdrag och/eller stolsband i silver!
(Inom kort kommer ni att kunna hyra/köpa stolsöverdrag här på bloggen!)

bestpartypros.com



Ringkudde och blomkorg til brudnäbben!

pcolaweddingcreations.com



Söt flowergirl klänning med silverband!


especiallychildren.com


Silverfärgat godis i organzaåsar till gästerna!


Myheart.se




Vi hörs ikväll! Då kommer jag lägga upp lite nya härliga tips som ni kan ta del av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0