Bröllopsplanering

I min rosa planeringsbok har jag gjort en lista på vad som behöver göras inför vårt bröllop.
Jag tänker dela med mig av min lista här.
Vad som behöver göras när det är 6-12 månader kvar till den stora dagen.

[x] Bestäm budget
[x] Boka in ett datum
[  ] Boka kyrka
[x] Boka lokal
[  ] Skriv en prel. gästlista så att ni vet ungefär hur många gäster ni ska ha.
[x] Tema för bröllopet? Temat kan vara någon färg som går igen i blommor, stolsöverdrag, stolsband eller tärnklänningnarna.
[x] Ringarna. Börja fundera på hur ni vill att dem ska se ut. Ska de vara med gravyr i?
[x] Boka band/sångare
[  ] Välj tärna/tärnor & bestman
[x] Boka fotograf. Som tur är har jag även världens duktigaste syster som också kommer att vara med och ta bilder! Hon tog bilder på våran förlovning och jag kan verkligen skatta mig lycklig som har syskon med en sån naturbegåvning!

Jag kan inte komma på vad med som är viktigt just nu. 6- 12 månader är ändå inte så väldigt nära inpå bröllopet. Jag har ju som ni ser några punkter till att pricka av...



Bild: Knix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0