Bröllops tips

Jag har hittat en sida där man kan få personliga M&Ms . Man får själv välja färg, bild och text! Nice eller vad? Det var dock lite dyrt det kostar ca 2600 dollar för 1 liter...(tror att det är dyrt..?)




Sedan så har jag en till liten rolig och personlig grej till bröllopet!
På alla bord ska det stå minst en vinflaska och jag har hittat en sida där man kan beställa vinettiketter md bild på:D



Visst är det sött!

Sen så har jag också bestämmt att jag vill ha 3 st brudnäbbar. De ska ha vita klänningar, vita skor och strumpbyxor + en liten söt bukett i samma färg som min!



(jag kommer inte att välja lila band utan banden kommer att vara i tema-färgen som ännu inte är helt bestämd.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0