Ak inte hit for att forlanga livet...

Kina har 16 av varldens 20 smutsigaste stader i varlden! Och man kanner verkligen hur smutsigt det ar i luften har!  Forsta dagen kunde vi knappt andas men det tragiska ar att vi redan har vant oss vid fororeningarna!
Anyways idag lamnade vi in 10 skjortor pa ett broderi precis har utanfor och jag har kopt en klanning till mig. det som stor mig ar att det ska ta sa lang tid att komma overens om ett bra pris nar man handlar har. dom borjar med att saga skyhoga priser (helt galna priser) och man maste tjaata tills man far ett normalt pris. jag har efter 4 dagar trottnat pa det,. Man orkar inte fraga vad ngt kostar...haha anyways nu ska vi ut o traska runt lite i staden kanske aker till Bund.

vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0