Freeport och kungsmässan

Hej bloggen! Nu mår jag lite bättre!

Både jag och adnan har mått skit av det som hände.Jag som sagt älskar honom och tänker inte låta ngn mer såra honom.

Idag var han först på en jobbintervju som gick jätte bra men han tackade nej eftersom att det var ett tre månaders kontrakt och dom kunde inte lova honom mer jobb. Sedan åkte jag och han till freeport. Han köpte ett par skor och provade en kostym som var skit snygg, men byxorna va tyvärr för små. Sedan åkte vi vidare till Kungsmässan. Där shoppade han loss rejält på Dressman:D vi hittade en skit snygg kostym till honom, två skjortor, 10 slipsar (berättar mer strax..) två pikeer...ASså man fick köpa 10 st slipsar för 100 kr kan ni fatta eller!? haha så jävla sjukt:D Sedan var det bara en kvart kvar tills dom skulle stänga så vi sprang fort som fasen bort till H&M. Vi ville hinna titta lite där också. Där hittade min älskling en fin tröj/jacka och en piké. Jag hittade ett svart linne som jag tänkte ha till en hög pennkjol och en bikiiiiini som NÅGON tyckte om ganska mkt:P  På Lindex såg jag ett par as snygga jeans shorts men NÅGON tyckte att jag lika gärna kunde gå i trosor istället för att köpa dom:P haha min älskling är så gosig(K)

Bilder får jag lägga upp imorgon för de är på älsklings mobil.

Det var iaf en mycket trevlig dag! Tror det är första gången vi går runt så tillsammans och det var jätte mysigt! Jag dog när min älskling sa: när ska vi få gå runt så här och sedan åka hem tillsammans hihihihi saknar honom redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0