Stan

Nu är jag hemma efter en runda på stan. Fick med mig en hel del hem:)
Lägger upp bilderna snabbt. Måste sticka till jobbet snart!


Klänning från Gina tricot 249:-



Klänning från H&M 349:-



2 Tröjor från MQ. Den ena kostade bara 59:- (BILLIGT) den andra 199:-



2 par shorts från H&M. 149:- st



Solbrillor (för att det är SÅ soligt). Zara 299:- (tror jag att det var)

O så det sista:


Piz Buin Self tan.
En spray och en lotion. 165:-/185:- st på Kicks.  

Nu måste jag iväg till jobbet!

XOXO
Later!

Kommentarer
Postat av: victoria

Tack så mycket för tipsen =) jätte snällt av dig.

2010-01-23 @ 17:43:05
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: Tone

Hur mycket luktar Piz Buin Summer sensation? Jag såg att en annan Piz Buin luktade ganska mycket jämfört med andra brun utan sol på bäst-i-test.se

2010-03-04 @ 10:32:58
URL: http://www.bäst-i-test.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0