HISSAR OCH DISSAR

Hissar:
Asus Eee PC
som räddade mig från att ruttna i Falköping

DISSAR (STORT):
SJ
som skiter i sina kunder helt och hållet. Min resa som normalt ska ta 1 h 40 min tog 4 timmar. Jag hatar SJ för att det är alltid såhär! Dom sket i att skaffa en ersättningsbuss.



Tack SJ nu får jag knappt någon skönhetssömn! Jag måste packa upp min väska och fixa lite innan jag kan gå lägga mig. Jag behöver SOVMORGON snart!
Imorgon är det skola, vi får se om jag vaknar när jag ska. Jag är så himla dålig på det alltså.

God natt People! Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

tack så jättemycket!! det är på tiden att få jobb nu :) kul att du hitta tröjan :) den finns som klänning med :)

2010-01-26 @ 22:49:04
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0