Torsdag!

God morgon! Ledsen för dålig update igår, men jag spendera mestadels av min tid på att vänta in (JÄVLIGT)försenade tåg! På kvällen var jag hemma hos Nora som hade bjudit hem alla tjejer på : Enklare mat med mycket mys! Och jag kan lova er att det var det godaste jag ätit:) Ingen lagar så god mat som Norination! Vi blev kvar ganska länge och när jag väl kom hem la jag mig för att sova direkt!




Idag ska jag in till stan med mammsen! Jag ska b la till NK och klaga lite. Kommer ni ihåg mina handdukar som jag köpte från Lexington? De blev mindre i tvätten och det är ju olagligt! hehe

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Moa Murderess

sv: :D jaa dom va jättegoda! :D

2010-02-11 @ 11:19:18
URL: http://www.epicfaiil.blogg,se
Postat av: Alexandra

sv. Gud va kul :D hehe, du får la ta upp det när du slutar :P Har du mycket kvar i skolan eller? Jag slutade nyss plugga och nu har jag paus tills jag ska söka till högskolan :) hehhe

2010-02-11 @ 15:22:06
URL: http://nerskrivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0