Fredag kväll!

Vad har ni ahft för er idag? Vad är kvällen planer?
Har varit på stan idag och detta fick jag med mig hem:

3 st t-shirtar som jag bara älskar! Från New Yorker. 99:- st


Tubtop 129:-, AS BALL klocka 99:- och Kjol 299:- . Allt från New Yorker



Örhängen från Glitter och Ur & Penn. Jag kommer ha ett par av dem hängande till min klänning imorgon när jag ska på bröllop!
Dem kostade 179:-, 129:- och 24:-

Jag träffade även min underbara pojkvän idag och GISSA VAD!?
Han har KÖPT EN NY BIL som är så snygg! Den passar honom verkligen (om man nu kan säga så om en bil)
Det är en BMW cab!




Nu måste jag tvätta mitt hår och sen föna det så att jag kan fixa det imorgon:)

Vi hörs om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0