Världens underbaraste älskling!

God jul allihoppa!
Jag har haft den mysigaste julhelgen någonsin faktiskt! Har fått massa med fina presenter och ätit underbart god mat! Bilder är på väg!

Igår var jag, min älskling och några vänner på en assyrisk fest med en värdelös sångare (haha) Fuck honom, jag hade trevligt sällskap and that is all that matters! Det var verkligen fullproppat med folk! Min älskling gick upp på scenen, hade ingen aning om vad han skulle göra, och så tar han mikrofonen från sångaren och säger: Theodora jag älskar dig! Fatta att jag tuppa av! SÅÅÅÅÅÅÅ underbar är du älskling! Hhahaha jag vill inte tänka på hur röda mina kinder blev, jag såg säkert ut som en riktigt solmogen tomat som höll på att sprängas! Det är verkligen det gulligaste ngn gjort mot mig! <3








Nu sticker jag snart iväg till mina kusiner och kommer hem lite senare tonight!

Love/

Kommentarer
Postat av: Camila

ah mah gad smööööööööör, älskar sånt smör! fyfan va gulligt:) was he drunk? vet du vad d spelar ingen roll we love smööör i alla former, mera sånt!;D

2010-12-26 @ 22:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0