Promenerat hela dagen!

Sen kl 20 i 12 idag har vi gatt nonstop (30 min paus pa donken). Vi har promenerat pa the Bund och det har varit riktigt soligt idag. vi har haft ca 25 grader och sol! Wunderbar! Vi hade tankt aka till Shanghai Aquarium men det kosta 170 kr p.p och jag tycker det ar alldeles for dyrt! sa vi softade i en kinesisk park och sedan fortsatte vi mot nanjinglu (peoples square) dar alla skriker efter dig som galningar: Yes watch bag yes watch clock yes yes! Och bag uttalas foljande: BAGAAA! haha sa sota!Vi har aven varit hos en optiker och bestallt varsitt par glasogon for en mycket billigare peng an i sverige...efter det (istallet for att ta taxi hem sa gick vi i ca 1 tim:) man kanner sig duktig alltsa!

jag tankte aven gora nagelforlangning imorgon och sedan ga pa massage! Ska bli gott! Nu ska jag ga upp pa rummet och vila lite och sen  far vi se vad som hander...


Xoxo

Kommentarer
Postat av: Robin

SNålisar som inte vill gå på akvarium!



SKickade bilder till din mejl istället. Tror det va rätt adress, säg till annars om du inte fick det.

2010-12-02 @ 12:45:27
URL: http://dearmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0