Onsdag 8 december

Hej!
Både ïgår och idag vakna jag kl 6 och jag har verkligen varit pigg! Jag känner mig väldigt utvilad! Även om resan inte har varit den bästa så var det en välbehövd semester!
Här kommer några bilder från resan:



Jag på Nanjing road. Sista dagen och underbar sooool! Något jag inte kommer få se/känna på länge! Jag njöt av varje sekund i solen!


Shanghai world financial center världens 3e högsta byggnad!




Madame Tussauds har öppnat i Shanghai. Här gör dom lite reklam på Nanjing road (Peoples square)



Vi beställde en kyckling gryta. Vi fick bokstavligt talat hela kycklingen i grytan. Här ser ni en kyckling fot. Så jädrans äckligt. Det folket har verkligen inga gränser för vad dom kan stoppa i munnen.



Vi besökte Yuyuan trädgården. En 400 år gammal kinesisk trädgård. Det var väldigt fint:) Harmoniskt och lugnt (om man inte hade behövt trängas med 2000 andra turister hehe).



Här kommer sista bilden för idag. En super-kinesisk bild. Eller vad säger ni?

Nu ska jag laga mat! Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0