Ny lag i Sverige?

Jag tycker att vi borde införa en ny lag i Sverige. Håll i er nu för jag har kommit på världens bästa grej! Jo, jag tycker att det borde vara lag på att alla som bor i Sverige måste åka utomlands (till solen, inga j*vla skidresor eller liknande) i minst 1 månad under vinterhalvåret. Och inte bara det, arbetsgivaren ska betala! hahaha Ok, nu måste jag berätta en till sak för er....Det kommer aldrig att hända.
Men drömma kan man;)

Jag drömmer mig tillbaka till underbara Italien!

Satt på ett fik i Castell Nuovo, Supermysigt!



Åkte till Castillon de la piscaya på västkusten...



Upptäckte den undebara staden Florens!



Chillaxade i Rom!


På playan.





Italien är det absolut vackraste och mest romatiska landet på den här jorden!
Jag och Adnan ska försöka åka till Italien nästa sommar, efter the honeymoon! <3


/Love


Kommentarer
Postat av: Lovisa D

Fin blogg!!:D

2012-04-14 @ 20:03:12
URL: http://lovisadsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0