How to apply eyeliner!

Här kommer lite bilder ur en kinesisk tidning som jag köpte med mig hem på hur man applicerar eyeliner.

Här visar dom hur man gör i 2 steg.



Här visar dom i 4 steg hur man skall göra.



Close up.



Jag kan inte leva utan eyeliner , haha,

Den allra bästa, enligt mig, är wet n´ wild som man köper i Ullared för typ 20 kr!
Har prova massa olika typ FACE Sthlm, Isadora bla bla bla. Men det är ingen som kan mäta sig med mig ulle bulle eyeliner!



Idag har jag mammsen och pappa varit på IKEA och ätit julbord. Det var verkligen hur gott som helst och jag är fortfarande mätt (trots att det gått flera timmar sedan vi åt).

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det bed time. Imorgon bitti är det jobb som gäller som vanligt och sen ska jag möta upp Blunder. Hon ska hjälpa mig kolla på brudklänningar eftersom att jag velar så jädrans mycket. Asså jag trodde det skulle vara skit kul att titta på brudklänningar men jag får bara ångest! Jag är så rädd för att välja "fel". Jag vill inte ångra mig efter att jag beställt min klänning därför vill jag vara helt säker innnan jag beställer ngn. Men det börjar bli bråttom. Leveranstiderna är upp till 5-6 månader, helt sjukt enligt mig, men det är tydligen så det fungerar!

Good night gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0