Foood!

Vet ni vad jag saknade som bara den när jag var i Kina? MAT! RIKTIG (GOD) mat! Det var något av en bristvara i Shanghai haha



Igår kväll var Nora och Linda här för vi hade tänkt kolla på The Town men ljudet fungerade inte:( så det fick bli att titta på Idol-finalen istället. Jag tycker inte om såna program, kollar ju knappt på tv lixom. Men med trevligt sällskap funkar allt;) hehe

Idag har jag varit ledig från jobbet och bara tagit det lugnt här hemma. har inte gått utanför dörren och tänker inte göra det heller.

Snart kommer Katta förbi och vi ska fortsätta kolla på Vampire diaries. Nu är det inte många avsnitt kvar av första säsongen. I just love it!

Nä nu ska jag och Rut baka lussebullar! Hög mysfaktor!


Massa kärlek/Teo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0