Dör av värme...

..jag önskar att jag kunde säga så! Alltså seriöst det är helt sjukt kallt! Jag har på mig ett linne+ en stickad tröja+ en fleecejacka och ändå så fryser jag fortfarande!

Igår mådde jag inte alls bra hade värsta febern och höll på att dö av kyla då med...Men jag överlvde för jag är en stark människa! ;)
Va i en liten butik med svärmor för att hitta porslins figurer som man brukar ge bort som gåva efter dopet. (jag hållre på och planerar mina små söta tvilling-kusiners dop) Nu ska jag iväg till Panduro och köpa tyll+sidenband och sedan klippa ut "tyll-påsar" och knyta fast dom på porslinsfigurerna...Yeh...

Ikväll blir det mat+bio med älsklingen! Vi ska se due date, den verkar sjukt rolig! Kommer skratta som en gris (som vanligt) haha

love/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0