DÅ VAR DET KLART.

20 december 2010. Detta är en historisk dag! (ok nu överdramatiserar jag lite men) jag har beställt min BRUDKLÄNNING! Kan knappt förstå det...Jag är super rädd för att jag ska ångra mig... Fast egentligen varför skulle jag det? Ända sedan i sommras (då jag började kolla på klänningar) har jag alltid kommit tillbaka till min drömklänning. Så på ett sätt känner jag att det är meningen att jag skall ha den. Och nu är den MIN! 
Jag har beställt klänningen från Sottero and Midgley på Remans här i Göteborg. Dom har verkligen varit hjälpsamma:) Har (sålänge jag kan minnas) alltid vetat att jag vill ha en Maggie klänning! Dom är alla så underbara och vackra!



Jag tänker inte avslöja vilken jag har beställt, det får bli en överraskning. Nu är det lite mindre än 6 månader kvar tills vi gifter oss hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0