Då var det färdigblingat!

Igår blingade jag min dator (haha). Idag blev två miniräknare mina offer! Mina skills alltså! Helt amazing!
Här har vi resultaten:

Miniräknarna:



Och här har vi min dator:



liiiiite dåliga bilder men det får duga:)

Vi (familjen) va ute och åt middag på Ada´s som ligger på Hisingen, dem har super god plankstek och jag är så jädrans mätt! Imorgon har jag sovmorgon vilket är vääääldigt uppskattat! Har en del att göra innan jag åker till jobbet.
1. Måste köpa dom sista julkapparna (Vadå dom sista? Jag har inte köpt en enda...)
2. Måste hinna ta hand om mig själv! Ansikts- och hårmask finns på schemat!
4. Måla naglarna. Just nu ser dem ut som en naturkatastrof....
3. Har en del grejer att lämna lite här och var.
Ja det var allt jag kunde komma på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0