Bild-bomb!

Hej alla älskade (och alla oälskade också för den delen)!
Jag kan ju börja med att berätta att jag har gått upp typ 25 kg dom här dagarna! Härligt tycker jag! haha
Här kommer en fet bildbomb från julhelgen!

Såhär glad är jag när jag får titta på KALLE ANKA! hehe


Fina mini-granen (som jag och Adnan kommer att sno inom kort!) 


Jag är ju klart snyggast av oss alla! Och bäst också...det ser man ju...



OH NO! ester har blivit emo IGEN!




Kokar lite glögg




Av min älskling fick jag det fina halsbandet i vitguld<3 och av mina söta svärföräldrar fick jag örhängena! I like very much!


Av syrran fick jag b la detta:


Nu ska jag knappra i mig massa julstämmningspiller och  kolla på ngn film!

Love/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0