back in sweden

Nu är jag tillbaka hemma i Sverige igen! SKÖNT säger jag bara.
Allt som allt tog det oss 23 timmar att komma hem. Som tur var så var inte planet (första flyget till Bryssel) ens till hälften fullsatt så jag tog 4 platser och gjorde om det till en mysig säng! Sov i 8 underbara timmar och sen var det bara 5 h över. Då kollade jag på 2 bra filmer. den ena hette "street dance", i loved it! jag är helt galen i dansfilmer alltså!
Den andra hette "Cyrus". Den var helt ok.

Sen blev det byte i Bryssel och flygresan därifrån tog knappt 1,5 h. Korta flygresor gillas starkt.

trots snön och det kalla vädret är jag glad att jag är hemma! Jag har saknat min familj och min underbara fästman så sjukt mycket! Mamma och mina söta syskon har jag pratat med i telefon 2 ggr. Men min pojkvän har jag inte ens fått prata med:( Dumma kina. varför ska det vara så äckligt dyrt att ringa!?

Jag är verkligen helt slut. Men imorgon är det back to work som gäller. Så jag vill försöka hålla mig uppe några timmar till så jag sover gott ändå till imorgon bitti...

Imorgon ska jag försöka lägga upp lite bilder också!

Jag kan inte ens skriva ordentligt allt blir fel för att jag är så trött. Det tar typ en minut att skriva en mening haha.


see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0