1 december -Shanghai


detta inlagget skrev jag igar men det publicerades visst inte. jag rakade gora ngt med datorn sa den borjade skriva kinesiska tecken..Och det var valdigt svart for mig att forsta dem haha! Men har kommer inlagget fran gardagen:


 
Imorse vaknade vi riktigt sent! Kl 11 steg vi upp och åt lite frukt. Sedan tog vi en taxi och åkte till yuyuan trädgården som är en 400 år gammal trädgård. Det var väldigt kinesiskt, väldigt fint!

Efter det gick vi runt på basaren som ligger precis bredvik. Kaos säger jag bara men skit kul! Jag älskar sånt men det är inte riktigt pappas grej hehe.
 Anyways vi shoppade som galningar (som vanligt) och sedan tog vi en promenix (med alla TUNGA kassarna) genom stan. Pappa kopte sig ett par snygga jeans.Han har letat efter ett par anda sedan vi kom hit.

Efter det tog vi en taxi hem. Kl var bara halv 8 nar vi var tillbaka pa hotellet sa vi bestamde oss for att ha till poolen. Hotellet har ett eget fitness center med pool, gym och bastu. Valdigt nice faktist. Eftersom att jag inte har tagit med mig en plattang sa var jag tvungen att ga till en frisorsalong har pa gatan. Dom forstod mig fel, Jag bad att fa lana deras fon + plattang for 15 yuan, men han fonade och plattade mitt har for det priset haha jag hade tankt gora det sjalv. men det var harligt att ngn annan gjorde det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0