I´m back!

Oj oj oj vilket långt blogg-uppehåll. Men nu är jag tillbaka! Jag har verkligen saknat bloggandet så nu kör jag igen!


¨
Det är mycket som hänt sedan jag bloggade senast. När var det ens? I april..?
Jag har FÖRLOVAT mig. Så jag har försökt att njuta så mycket som möjligt av tiden med min FÄSTMAN, hur underbart låter inte det? Nu är det bara att sätta igång och planera bröllopet som äger rum i juni nästa sommar:)

Annat busigt jag hittat på:
* Åkte till Italien. Rom, Florense, Siena och Pisa på fem dagar!
* Har jobbat ihjäl mig :(
* Opererats! Inget jag hade räknat med alltså. Men man kan inte kontrollera vad ödet har bestämt åt en. (Mår bra nu i vilket fall som helst)
* Shoppat (såklart)
* Planerat vår förlovningsfest (som vi hade 16e juli) Det blev så jäkla lyckat asså! Har aldrig haft det så kul på en fest och jag och min älskling såg helt perfekta ut!
* Umgåtts med alla nära och kära. Både familj och vänner.
* Missbrukat sushi
*Köpt rosa gummistövlar!<3

Ja, det är allt jag kommer på just nu iaf.

XoXo T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0