Gårdagen

Igår kom mina svärföräldrar hem från Tunisien.
Jag och älskling hade bestämt att vi skulle laga en välkommen-hem middag till dom!
Jag hade tänkt handla innan han kom för att hämta mig, men geeez louizzz va trött jag var. Vaknade inte föräns halv 11! Stressad som fan började jag platta mitt hår och fixa hundra andra grejer samtidigt.

Vi lagade ungstekt kyckling, med potatis, grillade grönsaker, ris och en italiensk sallad. Riset håll på att bli en katastrof eftersom att jag glömde salta + att det var första gången jag kokade ris liksom. Men jag räddade mig själv från att skämma ut mig genom att ta kycklingspadet och hälla det i riset. Det blev YUMMY! Stolt över mig själv...

Mina söta svärföräldrar var brownies:D och jag fick en as fin plånbok, parfym och en söt sol-magnet hihih.
Jag lägger upp bilder på det senare!

Nu ska jag mamma och Rutan kolla på Remember me! Hoppas den är bra!


X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0