30/8 Antipasti

Idag var jag och mamma en sväng på Frölunda torg. Jag behövde verkligen ett par nya jeans! Jag gick in på BikBok och blev fast i en timma tror jag. Jag köpte två transparenta toppar, en svart och en gammelrosa, en kort top, ett par jeans som satt perfekt! Jag har insett att dem enda jeansen som verkligen sitter bra på mig är BikBoks. Märkes jeans sitter så dåligt, tyvärr! Men trots detta köper man dom och de ligger bara i skåpet och tar plats.

Jeans: BikBok
Jacka: Tally Weil, (En ganska populär butik i Tyskland).
Väska: Min älskade Louis Vuitton som är en del av mitt liv, hehe (skämtar).
Solglasögon: D&G (gammal modell)


Antipasti
Jag var så himla sugen på antipasti idag! Så jag fixade ihop lite godsaker och vi satt hela söta familjen och hade trevligt!

Antipasti som vi åt på en restaurang i Castellnuovo, Italien:
 

Nu ska jag o mina syskon spela Robinssonspelet! SÅ beroendeframkallande!
Men just det innan dess kommer en liten nyhet: nu i veckan ska jag och älsklingen kanske kolla på ett hus. Han hittade det på en mäklarsida och det är verkligen jätte fint! Ganska stort, 5 rum..vad gör man med så många rum egentligen? Kanske kan ha flera walkin-closets då?


JA tack!


X


Kommentarer
Postat av: Trees

Jaa, om man har råd nåndag så gör man ju lätt ett rum som en garderob;)

2010-09-05 @ 11:31:52
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0