28/8 Jobb & Shopping

Tydligen så är jag retarded enligt min bror. Jag har mobilbloggat flera gånger och nu när jag kollade så såg jag att inläggen inte hade lagts upp. Blogg.se har tydligen bytt mottagarnummer!

Idag har jag jobbat och efter jobbet åkte jag in till stan, först hälsade jag på Bina som jobbade inne på Face. Efter det mötte jag upp min bror och vi tog en shopping runda. Jag hittade en del grejer, Bland annat en t-shirt från topshop, ett linne från  MQ och en svart stickad tröja från Gina Tricot.

Bilder från dagen:




Jag och bror köpte varsin donut. Yummy! 




Tshirten jag köpte på Topshop passar alldeles utmärkt till ett par korta jeans! Det är bara synd att sommaren är över... (innan den ens börjat liksom). :)

Jag har även hittat ett par rosa underbara stövlar:)




Love Them! Nu behöver jag bara lite regningt väder och det är nog inga problem!


X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0