23/8-10

Måndag igeeeeen!
Idag började dagen med ett trevligt besök hos tandläkaren. USCH säger jag bara. Jag blev torterad, det blödde som fan p g a att hon var så hårdhänt:(
Fick en stor utskällning. Jag måste sluta upp med att små äta godis alltså.
Jag fick en ny tid till nästa vecka, då ska jag laga en tand. Inget jag ser fram emot.

Sen åkte jag och Adnan till Computer city och Chili på Hisningen för dem hade utförsäljning. Men vi hitade ingeting. Allt var typ utplockat. Sedan åkte vi till Frölunda torg och åt kycklingsallad och yummy glass.

Imorgon ska vi kolla på en lägenhet! Så mysigt. <3
Det ska tydligen bli STORM imorgon. Härligt va?
Jag får väl drömma mig tillbaka till underbara Italien.



X

Kommentarer
Postat av: Robin

Hur går det med att inte äta smågodis då? Kanske ska komma hem med en godispåse till dig sen ;)



2010-08-24 @ 19:23:40
URL: http://dearmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0