Some old ones...

Katta åkte precis hem...Vi bröt traditionen idag (att kolla på minst 3 avsnitt av Vampire diaries) och såg endast ett avsnitt efterföljt av filmen Vampires sucks! Den var väldigt rolig faktist (ibland ngt överdriven, men så är det väl med parodier...)

Annars? Jag var i studion och hämtade min sminkväska Äntligen har jag fått den! Sminkade mammsen och hon blev så himla vacker! (det är hon annars också iofs). Sedan blev det en promenad med en vän och efter det kom Katta hem till mig då...

Nu sitter jag här och kollar igenom lite bilder på datorn. Här är några jag vill dela med mig utav från förra sommaren!


Me


Jag har världens gulligaste syskon!


Ibland (väldigt ofta) är dom överdrivet sociala....


Men vi har alltid (nästan) kul ändå:)

Tror jag ska lägga mig för att sova nu! Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0