Gårdagen<3 och helgen

i Fredags så överraskade vi ju systruss med hawaii fest! på lördagen skulle jag egentligen jobba men det hade blivit fel i schemat (vilket jag inte är det minsta ledsen för) Så jag slapp det..Istället så åkte mami och jag för att storhandla sen träffade jag Binis finis bananis en stund.
På kvällen hade vi gäster. Underbara människor som jag tycker om:) Och igår fick jag sova ut ordentligt! SÅ himla skönt. Jag och pappa åkte till kiosken för att förbereda för morgondagen..Sedan var jag kvar en stund för att fixa iordning mina hundra kartonger som jag har samlat där med en miljon grejer som jag ska ha när jag flyttar.

Efter det åkte jag till min älskling! Hade inte träffat honom på fleeera dagar och ni fattar inte hur mkt jag hade saknat honom<3 Det fiinns verkligen inget bättre än att vara med honom, jag kan inte förklara känslan. Men det är helt underbart! Älslking: du är den absolut finaste som finns och jag ÄLSKAAAAAAAAR DIG!
Jag stanna iaf inte så länge för att mamma, jag och nora hade bestämmt att vi skulle åka till Freeport. När jag satt på vagnen så ringde jag dem men de sa att vi inte skulle åka så jag hoppade av vagnen och åkte tillbaka till mitt hjärta för att pussa på honom lite:$ hihih

Kom hem vid halv 8 och då ringde precis Nora, så vi gick över till Linda..Efter det åkte vi till Noras vän Robert en stund...Va hemma vid 11 och då var jag heeelt slut! Softade lite med madre och padre innan jag la mig för att sova...


Jag skulle inte ha något emot att vara här i några veckor med min älskling:D
Sjukt fint eller hur? Det är på Mauritius!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0